Saturday, December 15, 2007

E Romania, wtf?

Azi m-am trezit prost. Pentru ca am adormit la fel. Pe canapea in sufragerie, uitandu-ma la TV. Ciudat, azi-dimineata era oprit. Teveu' adica. Ciudat, nu-mi aduc aminte sa-l fi inchis. MA rog, sa-i dam Mulder-ului ce-i al Mulder-ului si sa lasam in pace misterele cosmice. Fapt e ca am dormit stramb, asa ca ma doare gatul de ma-ntorc ca lupii.
Dar nici macar despre asta nu e postul meu. In cel mai bun caz contribuie la starea de draci pe care o am. Dupa un dus chinuitor si-un mic dejun pe fuga, zic "hai sa bat covorul". unul mai ramasese ne-executat de tata, care-i acum la tara. Ma rog, iau covoru la spinare, si tup tup pe scari. Ma duc unde stiam eu ca e de obicei bara de batut covoare. deja incep sa ma simt in zona crepusculara. Adica, care este (sic!), ca nu mai este. Bara adicatelea. Puah. Hai la cealalta putin mai departe. Acolo stupoare si injuraturi la adresa unui idiot cu masina de Dolj.
Bara respectiva e de la natura (a se citi idiotul care-a montat-o) pusa cam tembel. Adica e foarte aproape de un garaj, asa ca pentru a bate covorul pe ambele parti, trebuie sa-l cobori odata, si sa-l muti invers. Ma rog. dar acum tampitelul doljean mai sus mentionat puse masina FIX sub bara. Adica bate-o vere daca ai cum. Imi pare rau ca n-am avut aparatul sa va arat poze, dar e la mai sus-mentionatul tatic. Poate diseara.
Odiseea continua. ma car cu covorul la a treia bara, la mama dracu'. dar nah... acolo... alt tembel, cu masina pusa foarte, foarte aproape de ea. Idiotii lu' peste, parcati dracului unde trebuie. de-aia s-au inventat chestiile alea numite parcari. aaa, apropo, ambele bare mentionate sunt inconjurate de spatiu verde. Pe care aia l-au calcat cu masina cand au parcat-o unde au parcat-o. Fierb. Trebuie sa plec. Cu troleul. In care-or sa rasune iar manele, indiferent de cat de tare ar fi dat player-ul meu, tot o sa ascult Nightwish feat Gutza, sau Metallica cu Minune, sau mai stiu eu ce. Mda... nici nu ma mai mir. E Romania, wtf?

No comments: