Thursday, May 24, 2007

hardy-har-har! ahoy there maties!

Maine se lanseaza si in Romania Piratii din Caraibe- La Capatul Lumii/ Pirates of the Caribbean: At World's End (azi a aparut in State). cel de-al treilea si (-cica-) ultimul episod al seriei ii gaseste pe Will, Liz si pe de cei de pe Perla in cautarea lui Jack, pe care bineinteles ca-l gasesc (se putea altfel?).
azi filmul era deja pe net. oricat de tare s-au chinuit, tot le-a scapat. nu m-a tentat insa. vreau sa-l vad in cinema. ca se termina cam aiurea, am aflat. ca Marcel Iures poarta peruca blonda am vazut. ca Johnny Depp e genial, o stiam de mult. sunt curioasa acum cat de mari vor fi incasarile. ei le estimau pe la 160 mil $ in primul weekend. sa le fie de bine, eu abia in a doua saptamana ma duc la el :)).
all in all, abia astept sa-l vad. celelalte doua au fost amuzante, on the least. sper sa n-o dea in bara cu asta.

PS: cu cine credeti ca e cuplata Tia Dalma? (o sa fie un soc, eu am aflat din intamplare si am ramas masca). take your guesses

PPS: mai pe lung despre film

No comments: