Sunday, May 27, 2007

to be or not to be...gay

azi, cum nu prea aveam ce face, m-am apucat sa "rasfoiesc" bloguri. si uite-asa, din link in link, an dat de blogul unui tip care se auto-proclama gay. m-a amuzat sincer tipul. scrie bine, funny si caustic, inclusiv micile fantezii/rememorari/whatever legate de diversi masculi. e inteligent, e haios, dar e gay. pe mine nu ma deranjeaza cat de putin chestia asta, e treaba lui, and so on.
totusi, cateva minute bune am stat sa ma gandesc ca multi, probabil nici nu-i citesc blogul. pentru ca e gay. si intr-o Romanie europeana (fac abstractie cu indulgenta de carutele care inca mai misuna cam peste tot), care se vrea la fel ca surorile ei mai apropiate de Atlantic, a fi gay e echivalent cu o catastrofa. fostii prieteni te ocolesc, te barfesc cand prind ocazia, iar daca ai ghinionul sa fii cat de cat o persoana publica, te si arata cu degetul.
nu mai uit cat de scandalizat a fost micul meu oras provincial la simpla perspectiva ca "un film cu gay" recte Brokeback Mountain, ar putea veni in oras. spre fericirea lor, n-a mai venit. l-am vazut in Craiova. pt ca am boala sa vad filmele in cinema. dar sa nu deviez. mi se pare absurd sa indepartezi un om complet din preajma ta...doar pentru ca e gay. nu e o boala, dragi homofobi, e doar o alegere. cunosc cateva persoane gay, de ambele sexe. ba chiar imi picase unul cu tronc mai de mult.
sunt curioasa cati dintre cei care au citit blogul mai sus mentionat nu si-au scupiat in san, nu s-au crucit, sau pur si simplu nu le-a fost scarba. pentru ca mie imi e. de discriminari stupide.

No comments: