Tuesday, September 11, 2007

the gay thing

am mai zis-o si-o repet. n-am nici pe dracu' cu gay-ii. e ok, e treaba lor. cat ramane a lor.
n-am nimic nici macar cu Larry Wachowski, care mai nou e femeie.
da' cand intru pe deviantart si caut si eu vreun desen misto cu Sirius Black, zau de nu ma apuca toate pandaliile cand 3 sferturi din ele implica o relatie intre el si Remus Lupin. nu-mi aduc aminte sa fi zis madam Rowling in 6 volume pe care le-am citit pana acum ca aia doi erau pe felie. ba chiar Remus e indragostit de Tonks. care e o tipa. ahem, ma grabesc sa-mi iau si ultimul volum, poate or stii altii mai mult ca mine. citit. nimic.
asa ca..... stop drawing stupid yaoi fanart/writing stupid yaoi fanfics about straight characters, for fracks's sake!!!!!!!!!!

(ma rog, tot din seria asta mai mentionez Anakin/Obi Wan, Harry Draco, si... Harry/Snape.... EW)

No comments: