Saturday, June 16, 2007

Back in Black (cu impresii capitalicesti)

N-am mai scris de o groaza de timp, and I'm sorry for that.

Am fost in Bucale, am dat stupizenia de examen (stupid pentru ca nu se putea sa nu incurce ei ceva.. Gizas), si in rest m-am distrat/plimbat in draci. am vazut in sfarsit Piratii. mi-a placut, desi poate a fost putin-putin cam lung.

M-am dus apoi in Cismigiu. a fost foarte foarte frumos, m-am simtit exceptional. locul ala o sa-mi ramana in suflet, e ca o oaza de liniste in nebunia, vacarmul si mizeria din Bucuresti. au fost doua ore din viata petrecute foarte frumos (desi am tot asteptat pe cineva si n-a venit). desi n-a fost gasca completa, m-am simtit super ok. regret totusi ca nu m-am dat cu barca pe lac. maybe next time (daca se trezeste cineva sa vasleasca, mie mi-e prea lene :D ). am plecat de-acolo cantand Hotel Cismigiu (desi mi s-a reprosat ca Hotel California suna mai bine... details).

E ciudat sa zic asta, dar mi-e deja dor de Bucuresti. niciodata n-am iubit prea tare orasul ala pana acum. si totusi, abia astept urmatoarea vizita acolo (sper sa fie curand). mi-am facut o noua prietena. are 3 ani, e neagra, lasa par peste tot si ii place sa linga oamenii pe picioare. o cheama Jessie si e un labrador jucaus foc.

Mi-am cumparat A time to kill ("...Si vreme e ca sa ucizi" la noi) a lui John Grisham. cartea e chiar mai buna ca filmul (la noi numit Vremea razbunarii )

Am revenit (goddamn CFR cu trenurile lor jegoase) in micul meu orasel. mi se pare putin plictisitor, dupa ce-am iesit din "jungla". sper sa ma readaptez repede. acum ar trebui sa frec menta, dar nu pot. trebuie sa ma apuc de textele pentru revista. ma distrez totusi facand asta asa ca n-am de ce sa ma plang

Mai tarziu e concert Iris, dar n-am chef. mi s-a cam aplecat de ei dupa fazele de anul trecut.in fine.

Gotta hit the road back to work.

No comments: