Monday, June 18, 2007

Old loves die hard

acum cateva zile vorbeam cu un prieten despre muzica. mai exact despre primele trupe dance de pe la noi. si uite-asa ne-am amintit noi de Genius.

da, da, aia care cantau "Vara", "Cheful", "Life is life" si "Macho man". mi s-a facut un dor nebun de trupa aia. am ascultat primele doua (le avea tipul pe hard), si acum caut albumele lor. le am pe caseta, dar m-ar interesa mai mult pe CD. anybody?

mi-am adus aminte de vremea in care eram innebunita dupa ei, si mandra ca sunt banateanca, la fel ca ei. tin sa mentionez ca n-aveam mai mult de 12 ani.

E vara iar, ce n-am dreptate ?
Fete, fete si de toate
Chefuri, chefuri cat se poate
Ce sa zic, e ce-mi doresc
Soare mult sa ma prajesc
Da, da, da, e vara, da
Da, da, da, e vara ta
E vara si nu pot sa cred
Genius canta la mare
Discoteca-e cea mai tare
Tine cheful cel mai mare
Hai cu noi, da' doar cu noi
Chef, uitare-i pentru voi.

Aaah, those were the times... remember them?

2 comments:

Anonymous said...

Who could forget? Sa imi trimiti si mie daca gasesti ceva...

Ravenlady said...

ma chinui si eu sa le iau, vad eu pe cine mituiesc. ti le trimit si tie :)