Friday, June 8, 2007

Vacanta...cica

A venit vacanta. Mda. pacat ca n-o sa prea pot profita de ea. la anul am Bacul... dangit
mi-am facut atatea planuri de vacanta si parca vad ca n-o sa se indeplineasca niciunul. marti plec iar la Bucuresti, am cealalta parte din Cambridge. good luck to me.
data trecuta m-am simtit bine in Bucale, desi n-am apucat sa fac nimic din ce mi-am propus, in afara de a iesi cu Raluca si Emi. mda. sper sa apuc de-asta data, desi nu-mi fac mari sperante. vreau sa vad si Zodiac, pe langa Pirati.
A murit Adrian Pintea. vorba unui prieten, "iar e o perioada din aia in care mor toti". stau in casa, mor de cald si ascult Johnny Cash. n-am chef de nimic.

Nu am chef azi, nu am chef azi,
N-am chef de nimic.
Nu am chef azi, nu am chef azi
De vodca sau de gin,
Tequila, rom sau vin
Tigari, nu mai vorbesc
Iar pe tine, pe tine,
Pe tine te urasc.
Nu te vreau azi.
(stiu, versuri-cliseu, dar exprima perfect starea mea actuala de miserupism...)

urasc moartea din tot sufletul.

No comments: