Saturday, June 9, 2007

Eterna si fascinanta presa romaneasca

Ambitia mea e sa ajung jurnalist. de la anul, imi incep facultatea. anul asta, imi fac "practica" cu Cinefan si Filmul Tau. pot sa zic ca am avut mult, mult, mult noroc. scriu ce-mi place, fara sa fiu nevoita sa fac compromisuri. inca.
Ma apuca insa durerile de cap cand vad cam ce produce presa de azi. nu vinzi daca n-ai in foileton cel putin doua babe violate, o reglare de conturi si vreo stire mai picanta decat noul Tomi despre vedete. si, vorba lui Creanga, nu stiu altii cum sunt, dar pe mine m-ar durea capul sa scriu asa ceva.
Acum vreo doua saptamani eram in Kaufland si am vazut pe prima pagina a unei reviste cum trona mare titlul unei stiri care spunea cum ca Nicoleta Luciu nu-si spala hainele. alea de se poarta direct pe piele... mi s-a cam intors stomacul pe dos.
Ma-ntreb cati dintre jurnalistii de azi nu trebuie sa faca asemenea compromisuri pentru a-si castiga painea? Ok, fratilor, inteleg ca se vinde, pentru ca romanu' e avid de stiri senzationale in direct din garsoniera lui Diaconescu, but still.. deja am indoieli cu privire la ceea ce vreau sa fac in viata. nu pot fi sigura ca o sa raman forever la Cinefan sau la revista. habar nu am ce sa fac, dar mi-ar parea rau sa nu pot face ce-mi place datorita nivelului cultural de azi.
Am draci, asa ca ma duc sa ascult Josh Groban. sper sa-mi treaca

1 comment:

Anonymous said...

Faust:


Da, stiu cum e.